6.00-8.00
|
Schodzenie się dzieci. Zabawy wg. inwencji dzieci w kącikach tematycznych, praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, stymulująco-kompensującym, zabawy i ćwiczenia logopedyczne, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem i integrujące.
|
8.15-8.30
|
Zabiegi higieniczne, przygotowania do śniadania.
|
8.30-9.00
|
Śniadanie
|
9.00-11.45
|
Zabawy dydaktyczne, ruchowe, tematyczne, zajęcia dodatkowe, zabawy wg. inwencji dzieci, zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno-techniczne, ćwiczenia poranne, inscenizacja teatrzyków, przygotowanie dzieci do uroczystości i imprez okolicznościowych. Zajęcia edukacyjno-wychowawcze. Pobyt na świeżym powietrzu, zabawy, gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka.
|
11.45-12.00
|
Zabiegi higieniczne, przygotowanie do obiadu.
|
12.00-12.30
|
Obiad.
|
12.30-13.00
|
Grupy młodsze – odpoczynek poobiedni. Grupy starsze – relaksacja, zabawy integracyjne, planszowe, słuchanie bajek, zabawy wg. inwencji dzieci, zabawy w ogródku przedszkolnym.
|
13.00-13.45
|
Zajęcia dodatkowe, zabawy wg. inwencji dzieci w sali i na powietrzu.
|
13.45-14.00
|
Zabiegi higieniczne, przygotowanie do podwieczorku.
|
14.00-14.30
|
Podwieczorek.
|
14.30-17.00
|
Zabawy ruchowe, dydaktyczne, plastyczno-techniczne, tematyczne, pobyt na świeżym powietrzu, zabawy stolikowe, zabawy dowolne wg. zainteresowań, ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć dydaktycznych, zajęcia w małych zespołach, praca z dzieckiem zdolnym, praca wyrównawcza, indywidualna.
|